יום רביעי, 21 בדצמבר 2011

כובשת



כזו אני, כובשת לבבות ודגים.
וכלבים.
כלבים בדר"כ אוהבים אותי.
אבל דגים זה גם טעים.
לא שטעמתי כלב.
אני מתנצלת מראש אם פגעתי במישהו שחושב שכלבים זה טעים ושאני סתם פוסלת על בסיס דעה קדומה.
אני משוכנעת שזה טעים, אם מכינים את זה בצורה המתאימה.
מצד שני, לא כל דבר שמכינים בצורה מתאימה באמת טעים.
יש דברים שאף פעם לא יהיו טעימים.
למשל, סלק.
סלק לא יהיה טעים.
אף פעם.
עכשיו, אתם יכולים לטעון שסלק וכלב זה לא אותו הדבר ולכן אין בסיס להשוואה, כי ראשית, לכלב יש רגליים, ושנית כי הסלק אדום-סגול, וכלבים בדר"כ לא באים בצבע הזה.
אבל עדיין, הטענה שלי תקפה - יש דברים שלא יהיו טעימים ללא קשר לצורת ההכנה שלהם.
בעיני.
בטח שרק בעיני.
אני יודעת שלאכול סלק זה משהו שהרבה אנשים אוהבים.
אני משוכנעת שגם לאכול כלב יש הרבה אנשים שאוהבים, אבל אני מהמרת שרובם לא קוראים את הבלוג הזה.
אישית אני מעדיפה לזרוק להם מקל ולגרד להם מאחורי האוזניים.
לכלבים, לא לאנשים שאוהבים לאכול כלבים.
אבל אני מנסה שלא להיות שיפוטית.
אבל דגים, או.
דגים זה כבר משהו אחר לגמרי.
למשל, אנשובי.




אנשובי/סרדין כבוש

חומרים:

 8 דגי אנשובי שלמים, מפולטים וללא אדרה - כ- 150 גר'
15 גר' מלח גס
שמן זית לכיסוי

הכנה:

נקו היטב את הדגים, והניחו בכלי שטוח. פזרו מלח והכניסו למקרר לשעה - שעתיים.

הוציאו את הדגים ושטפו מהמלח. סדרו בכלי, מכוסה בשמן זית.

טעים במיוחד עם לחם שאור, שמנת חמוצה או לבן, עגבניה ופלפל חריף.


7 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

א. אבל איפה קונים אנשובי טרי?
ב. יכולת לקרוא למנה הזו על שמי. לא הייתי מתנגדת.

אנונימי אמר/ה...

בלוג כובש

אנונימי אמר/ה...

היי ביגל, אז לידיעתך יש כלבים אדומים ואפילו בשלל צבעים. ראי
http://www.pawnation.com/2009/07/15/chinas-latest-trend-doggy-dye-jobs/

ולמרבה הפלא (או לא פלא) זה בסין, מדינה בה תוכלי למצוא כלב בתפריט....


זאת מלונדון

לא סוגרת ת'פה אמר/ה...

ביגל,
ראשית הבטחת שאת כובשת לבבות, ואני מאוד אוהבת לבבות, וגרמת לי לסקרנות איך יכול להיות טעם של לבבות כבושים. הנה, נתתי לך אתגר (ואל תגידי שזה נשמע מגעיל, תנסי).
שנית, אין סיכוי שלא אכלת כלב חם.
וללונדונית שחולקת איתי את שם - cool.

beagle אמר/ה...

סופי'נקה, בטיב טעם. ואני עדיין לא התייאשתי מהמנה שרציתי לקרוא על שמך במקור, אני פשוט כשלתי כבר פעמיים בהכנתה.

פונפון, תודה!!!

לונדונית, הקישור לא מוכן להפתח. תראי לי כשתגיעי לארץ (עוד יום אחד!!!)

ול.ס.ת - לבבות כבושים??? איכס! וכן, כלב חם אכלתי.

The Cookie Fairy אמר/ה...

קרעת אותי מצחוק מטורללת שכמוך
ומסכימה לגמרי בעניין הסלק. פיכס.
הכבוש נראה טעים בטירוף!
ואת בהחלט כובשת יקירתי

אנונימי אמר/ה...

Mу folkѕ worked the mines of Ohio Black Diamond killеd grandpa--it
did But wе're out of the salon or tantras management goals and objectives.

Feel free to surf to my webpage; acupressure