יום שבת, 6 ביוני 2009

שלוש המלצות קיץ

אתמול קרו לנו שלושה דברים טובים. אחד מהם אפילו קשור לאוכל.

1. סוף סוף, Blue Man Group מופיעים בארץ! אם תלכו להופעה שלהם תלמדו How to be a Megastar, ואלה, בטח תסכימו, כישורים שלא הולכים ברגל. את ה-DVD של המופע הזה יש לנו כבר כמה שנים, אבל להיות בהופעה על-אמת זה כבר משהו אחר. 100 דקות מהנות מאוד (אם כי מחירי הכרטיסים מהנים פחות), ו-17 מיליון איש שכבר ראו את המופע, זה אומר משהו. הופעה אחרונה ב-13 ביוני. כדאי ללכת.

2. אחרי שיוצאים מההופעה, במיוחד אם היא כזו שמתחילה בשתיים בצהריים של יום שישי, עלול לתקוף אתכם הרעב. אנחנו כמובן תקפנו חזרה וקפצנו לרמת החייל. שם, בעודנו מהדסים על המדרכה תוך התלבטות מכמירה על ריבוי המסעדות ומיעוט הזמן והכסף, ראינו בזווית העין שלט נחבא אל הכלים, שבישר שלידנו brasserie hudson. זה התאים לנו מאוד, כי לפתע נזכרנו שכבר שמענו על המקום ומזמן רצינו לאכול בו.

המקום מעוצב נחמד, יש בו שירות מהיר ויעיל ותפריטים שונים לצהריים, לערב וללילה. בצהריים יש בהאדסון עסקיות, אבל גם בערב המחירים סבירים (קרי: בינוני-יקר). למנה ראשונה חלקנו סלט יפני טעים וענקי (ממש! כזה שלשניים קשה לסיים) עם טמפורה שרימפס וקלמרי (56 ש"ח), אבל ההצלחה האמיתית הייתה העיקריות. לקחנו מנה אחת של "סלופי ג'ו אנטרקוט" - המבורגר גדול וטעים (61 ש"ח) עם צ'יפס פריך וטוב מאוד, ומנה של "נתחי פילה בקר עם פירות ים ברוטב טבעי surf and turf מוגש עם טמלה תירס ועלים ירוקים מאודים" (99 ש"ח). זו הייתה מנה מעולה, שירה ממש. השילוב בין טעמי הבשר ופירות הים (שרימפס ומולים) היה מוצלח מאוד, וניגודי הטקסטורה בינם לבין הטמלה (סוג של פולנטה דרום אמריקאית) והעלים (תרד ורובארב, כנראה) עשו מעניין בפה. שווה לבוא רק בשביל מנה כזו.

brasserie hudson, הברזל 27 רמת החייל, ת"א 03-6444733 http://hudson-tlv.com

3. בדרך הדלקנו את הרדיו וחשבנו שחזרנו לשנות השמונים: פגשנו את קול השלום ז"ל. מתברר ש"רדיוס 100FM" עושים להם מחווה בדמות תוכנית יומית, שמשודרת כל יום משש עד שבע בערב, ובסופ"ש בין ארבע לשש בערב. מי שהיה שומע בזמנו את התחנה (OMG, זה היה לפני 20 שנה!) יכול ליהנות שוב מהשדרנים דוברי האנגלית הבריטית, והפזמונים המקוריים של פעם. למען האמת, זה לא חדש, אבל עד היום אנחנו לא שמענו על זה ואת זה. הנאה צרופה: No more war, no more bloodshed. ויש גם ארכיון.

5 תגובות:

beagle אמר/ה...

גם אני חיבבתי את הדסון. מצחיק, נראה לי שלא לקחנו אפילו מנה אחת זהה שם. צריכה לחזור לבדוק.
בלי קינוח?

beagle אמר/ה...

אה, ויום שבת צהרים ב- 88 FM. שישים-שבעים-שמונים ושמונה. היום היו שירי מצעד מהאייטיז. אה-הה.

נילי אמר/ה...

תודה על ההמלצה על הדסון.
בדיוק היום הולכים לחגוג יומולדת.
רשמתי לפני את המנות שנשמעות מצויין.

Sophie אמר/ה...

כבר בחמש 100FM מדמימים את עצמם ל"כאילו דקה" לזכר קרבנות הטרור בעולם, ואז מרביצים שעה של TWILIGHT TIME - 60 MINUTES OF YOUR KIND OF MUSIC.

fairy_mi אמר/ה...

הדסון באמת מתכון מוצלח מאוד
יש לי קצת אלרגיה אליו ביציאה בערב כי הוא צמוד לעבודה שלי וביליתי שם ארוחות צהריים רבות מן המניין
אבל ממליצה בהחלט עם הסלט קיסר הטעים שלהם, על ההמבורגרים והסלופי ג'ו. טעיםם!