יום שלישי, 1 בספטמבר 2009

חופש-נופש

הידד!
אני יוצאת לחופשה!
כן, כן, אני יוצאת לחפש אחר שפיותי ההולכת ונגוזה תחת מעמסת היומיום - חיפוש שימשך עד לסוף ספטמבר (כמעט).
אל דאגה, אני אשאיר סימני דרך, פרסום מתוזמן מראש של פוסטים, כך שלא תרגישו נטושים.
אפילו אנסה להתחבר כדי לענות על שאלות - אם תהיינה - אולם אני כבר מתנצלת על עיכובים צפויים...

מקווה שאשוב עם מטען חדש - לא ברור אם שפיות או שפעת חזירים - אני מקווה כי אביא איתי את הראשונה ולא את השניה.

בינתיים, לכו לבדוק את הבלוג הזה.
אלוהים שיעזור לי, אם אי פעם נעשה בלוג פטיש אמנותי המשלב אוכל ובגדים - הנה הוא לפניכם.
פוסט אחד על אופנה, פוסט שני על אוכל, הלוך ושוב בין שני הנושאים, ואני לא יודעת מי מהם יותר מפחיד... לא לאנשים רגישים.
תמונות האוכל הן כמעט ביזאר, גישה חדשה לחלוטין לבלוג אוכל.
דפדפו עד לאבוקדו הממולא בסלט סרטנים. או לגלידת הכמהין.
אני הופנטתי.

אין תגובות: